Godina: 2021/2022
Broj | Autori | Naslov | Stranice | Rubrika | Materijali |
---|---|---|---|---|---|
1 | Sanja Varošanec | Kreativnost | 146–146 | Uvodnik | |
2 | Josip Sliško | Kreativno mišljenje u učenju matematike - važnost problema s višestrukim postupcima rješavanja i s više točnih rješenja | 147–155 | Metodika | — |
3 | Alija Muminagić, Sanja Varošanec | Konstrukcije tangente na kružnicu | 156–160 | Više nego u udžbeniku | — |
4 | Sanja Sruk | Trokut, pravac i kružnica | 161–165 | Više nego u udžbeniku | — |
5 | ***** | Elementarci #usvomelementu | 166–167 | Duplerica | — |
6 | Vlatka Hižman-Tržić | Kartanje funkcijama - primjer iz nastavne prakse | 168–170 | Iz razreda | — |
7 | Franka Miriam Brueckler | Tko je prvi... uveo broj e? | 171–173 | Povijest matematike | — |
8 | Matko Šimić | Kongruencije | 174–177 | Mladi nadareni matematičari | — |
9 | Lidija Cindrić | Grafički tableti u nastavi (matematike) | 178–184 | Projektna nastava | — |
10 | Aljoša Šubašić, Željka Zorić | Matematički teatar u Splitu | 185–189 | Iz matematičkog života | — |
11 | Sanja Varošanec | Kako izravnati kružnicu - uz Dan broja π | 190–192 | Uz panoptikum | — |