1 |
Dubravka Glasnović Gracin |
Neobično vrijeme |
146–146 |
Uvodnik |
|
2 |
Danijela Novački, Ljerka Jukić Matić |
Formativno vrednovanje s pomoću kognitivnog konflikta |
147–153 |
Metodika |
|
3 |
Antonia Miličić |
Primjer iz prakse: Postotni račun - vrednovanje za učenje s pomoću digitalnog alata Plickers |
154–156 |
Iz razreda |
|
4 |
Andreja Hočevar |
Nastava iz udobnosti doma - iskustvo iz Slovenije |
157–160 |
Aktualno |
|
5 |
Neven Elezović |
Matematika u doba pandemije |
161–166 |
Više nego u udžbeniku |
|
6 |
Sandra Gračan |
Lozinke i matematika |
167–171 |
Zanimljiva matematika |
|
7 |
Neven Elezović |
Staroegipatski razlomci, 2. dio |
172–177 |
Povijest matematike |
|
8 |
Franka Miriam Brueckler |
Tko se prvi koristio nazivima glavnih matematičkih disciplina? |
178–178 |
Povijest matematike |
|
9 |
Šime Šuljić |
GeoGebrine grupe - specijalizirani sustav za vrednovanje učeničkih postignuća u matematici |
179–186 |
Matematika i računalo |
|
10 |
Bojan Crnković, Doris Dumičić Danilović, Vedrana Mikulić Crnković, Andrea Švob, Ivona Traunkar |
Imaginary - čarobne matematičke projekcije |
187–192 |
Uz panoptikum |
|