1 |
Dubravka Glasnović Gracin |
Na greškama se uči |
50–50 |
Uvodnik |
|
2 |
Ljerka Jukić Matić |
Može li neuspjeh biti produktivan? |
51–55 |
Metodika |
|
3 |
Ljiljana Koritnik, Mario Koritnik |
Zadatci otvorenog tipa |
56–60 |
Metodika |
|
4 |
Sanja Sruk |
Na drugi način |
61–65 |
Iz razreda |
|
5 |
Marina Crvelin |
Origami u različitim školskim prigodama |
66–68 |
Iz razreda |
|
6 |
Andrea Kavajin, Nives Baranović |
Tangram u nastavi matematike |
69–74 |
Zanimljiva matematika |
|
7 |
Franka Miriam Brueckler |
Tko je prvi znao riješiti kvadratnu jednadžbu? |
75–77 |
Povijest matematike |
|
8 |
Šime Šuljić |
Dokučiti Eulerovu formulu za kompleksne brojeve osnovnim računskim operacijama |
78–80 |
Matematika i računalo |
|
9 |
Ljiljana Vucelić |
Senj kroz matematičke naočale |
81–85 |
Projekt |
|
10 |
Anita Horvat, Ivana Kreminski, Željko Kraljić |
Projekt Čačkalica i izrada taburea |
86–89 |
Projekt |
|
11 |
Ana Topal |
Matematički adventski kalendar |
90–91 |
Iz matematičkog života |
|
12 |
***** |
Mentori i savjetnici |
92–93 |
Korak naprijed |
|
12 |
Maja Zelčić |
ATOM liga |
94–95 |
Natjecanja |
|
13 |
Josipa Jurić |
Poglavlja iz didaktike matematike |
96–96 |
Nova knjiga |
|