| 1 |
Dubravka Glasnović Gracin |
Otpornost |
2–2 |
Uvodnik |
|
| 2 |
Željka Milin-Šipuš, Eva Špalj, Matija Bašić, Sanja Antoliš |
Projekt MERIA i istraživački usmjerena nastava matematike |
3–12 |
Metodika |
|
| 3 |
Zvjezdana Jurić, Snježana Bošnjak |
Kreativnim modelom do vizualizacije |
13–17 |
Iz razreda |
|
| 4 |
Andrea Kavajin, Nives Baranović |
Tangram u nastavi matematike, 1. dio |
18–26 |
Zanimljiva matematika |
|
| 5 |
Šefket Arslanagić |
Formula za udaljenost težišta trokuta i središta opisane mu kružnice te njezina primjena |
27–28 |
Više nego u udžbeniku |
|
| 6 |
Franka Miriam Brueckler |
Tko je prvi znao riješiti linearnu jednadžbu? |
29–31 |
Povijest matematike |
|
| 7 |
Valentina Pajdaković |
Digitalni obrazovni sadržaji u nastavi matematike |
32–37 |
Matematika i računalo |
|
| 8 |
Diana Cindrić |
Krumpiri se krumpiraju - integrirana nastava u OŠ Skrad |
38–40 |
Projektna nastava |
|
| 9 |
***** |
Pula 2019. - 14. Festival matematike |
41–43 |
Natjecanja |
|
| 10 |
***** |
Mentori i savjetnici |
44–45 |
Korak naprijed |
|
| 11 |
Branimir Dakić |
Površina trapeza |
47–48 |
Uz panoptikum |
|