1 |
Dubravka Glasnović Gracin |
Komunikacija |
98–98 |
Uvodnik |
|
2 |
Ivanka Matešić |
Jasniji zahvaljujući matematici |
99–103 |
Metodika |
|
3 |
Anita Horvat, Ivana Kreminski, Željko Kraljić |
Obrnuta učionica za kraj nastavne godine |
104–106 |
Iz razreda |
|
4 |
Philipp Legner |
Vrijednosti poučavanja matematike, 2. dio |
107–111 |
Iz svijeta |
|
5 |
Mojca Suban |
Biti savjetnik za matematiku u Sloveniji |
112–115 |
Aktualno |
|
6 |
Šefket Arslanagić |
O dokazima nekih algebarskih nejednakosti |
116–117 |
Više nego u udžbeniku |
|
7 |
Franka Miriam Brueckler |
Tko je prvi... iskazao i dokazao Pitagorin poučak? |
118–119 |
Povijest matematike |
|
8 |
Lucija Stepanić, Dubravka Glasnović Gracin |
Pojam broja - aktivnosti u predškoli i prvom razredu |
120–124 |
Dijete i matematika |
|
9 |
Bojan Kovačić |
Primjena računalnoga programa Graph u poučavanju primjene integralnoga računa |
125–133 |
Matematika i računalo |
|
10 |
Nataša Jerman |
Matematika i kemija, projektni dan u 2. razredu gimnazije |
134–136 |
Projektna nastava |
|
11 |
Alena Dika |
Izračunavanje površine mnogokuta s pomoću točkaste mreže |
137–144 |
Projektna nastava |
|