| 1 |
Dubravka Glasnović Gracin |
Motivacija kao inspiracija |
146–146 |
Uvodnik |
|
| 2 |
Andrea Gudelj, Ljerka Jukić Matić |
Zašto je ta proporcionalnost tako teška? |
147–154 |
Metodika |
|
| 3 |
Kristina Jelena Penzar, Ana Sarić |
Što možemo učiniti kako bismo motivirali učenike |
155–160 |
Iz razreda |
|
| 4 |
Irena Žagar-Božičević |
Natjecanje u pamćenju decimala broja π |
161–162 |
Iz razreda |
|
| 5 |
Diana Kadić |
Gradski paviljon |
163–164 |
Projektna nastava |
|
| 6 |
Dražena Potočki, Marina Križanić |
Vlak za naš grad |
165–167 |
Projektna nastava |
|
| 7 |
***** |
Element, 25 godina s vama |
168–169 |
Duplerica |
|
| 8 |
Jens Carstensen, Alija Muminagić |
Super zlatni pravokutnik |
170–173 |
Više nego u udžbeniku |
|
| 9 |
Franka Miriam Brueckler |
Tko je prvi dokazao da postoje samo tri pravilna popločivanja ravnine? |
174–176 |
Povijest matematike |
|
| 10 |
Mateja Sabo, Alenka Lipovec |
Stavovi hrvatskih i slovenskih učitelja o razlikama među kurikularnim matematičkim sadržajima |
177–182 |
Istraživanje |
|
| 11 |
Goran Trupčević |
Slika vrijedi kao 1000 riječi |
183–188 |
Razredna nastava |
|
| 12 |
Filka Babić |
Igrokaz "Moja baka matematičarka" |
189–190 |
Iz matematičkog života |
|
| 13 |
***** |
U spomen Zdravku Kurniku (1937. - 2010.) |
191–191 |
Obljetnice |
|
| 14 |
Sandra Gračan |
Matematički most |
192–192 |
Uz panoptikum |
|