1 |
Dubravka Glasnović Gracin |
Jestiva zadaća! |
50–50 |
Uvodnik |
|
2 |
Ana Kuzle |
Kroz suradnju od teorije do prakse: Razvoj kompetencija rješavanja problema na dodatnoj nastavi matematike |
51–58 |
Metodika |
|
3 |
Željko Kraljić |
Aktivna uloga učenika u povezivanju matematike i stvarnosti |
59–61 |
Iz razreda |
|
4 |
Antonija Horvatek |
Mentalni račun... opet sam u zaostatku! - 2. dio |
62–67 |
Iz razreda |
|
5 |
Sanja Antoliš, Aneta Copić, Eva Špalj |
Matematika između realnog i virtualnog - prikaz projekta |
68–73 |
Kurikul |
|
6 |
Siniša Režek |
Magični kvadrati - čarolija u šahu |
74–76 |
Zanimljiva matematika |
|
7 |
Igor Lulić |
Rizik od bankrota u jednostavnim igrama |
77–80 |
Više nego u udžbeniku |
|
8 |
Franka Miriam Brueckler |
Tko je prvi... nepoznanicu označio sa x? |
81–82 |
Povijest matematike |
|
9 |
Zvjezdana Martinec |
Od kartona, preko stiropora do 3D printa makete crkve |
83–84 |
Projektna nastava |
|
10 |
Daria Rovan |
Stogodišnja avantura Jeromea Brunera |
85–87 |
Psihologija obrazovanja |
|
11 |
Šime Šuljić |
Virtualni razred na sustavu GeoGebra - GeoGebrine grupe |
88–91 |
Matematika i računalo |
|
12 |
***** |
Branimir Dakić: Priče iz matematike |
92–92 |
Nova knjiga |
|
13 |
***** |
Mentori i savjetnici |
93–94 |
Korak naprijed |
|
14 |
Snježana Starčević |
Temari - simbol perfekcije |
95–96 |
Uz panoptikum |
|