1 |
Dubravka Glasnović Gracin |
Domene, procesi i rokovi |
146–147 |
Uvodnik |
|
2 |
Sanja Varošanec |
Metode ispitivanja iracionalnosti brojeva |
148–152 |
Metodika |
|
3 |
***** |
Cjelovita kurikularna reforma - intervjui s uključenim stručnjacima |
153–156 |
Kurikul |
|
4 |
Kristina Lukačić, Tihana Levar |
Matematika kroz igru - posudba igara u školi |
157–158 |
Iz razreda |
|
5 |
Sandra Ježić |
Suradničko učenje u matematičkoj radionici |
159–161 |
Radionice |
|
6 |
Šime Šuljić |
Mathigon - fantastičan e-udžbenik |
162–165 |
Aktualno |
|
7 |
Franka Miriam Brueckler |
Tko je prvi otkrio broj π? |
166–167 |
Povijest matematike |
|
8 |
***** |
Dan broja π |
168–169 |
Fotozapisi |
|
9 |
Šefket Arslanagić, Alija Muminagić |
O pseudojednakokračnim trokutima |
170–172 |
Više nego u udžbeniku |
|
10 |
Lucija Šer |
Dokazi popločavanjem ravnine |
173–177 |
Više nego u udžbeniku |
|
11 |
Aleksandra-Maria Vuković |
Testiranje statističkih hipoteza u GeoGebri |
178–184 |
Matematika i računalo |
|
12 |
Maja Zelčić |
Lucko 2016. |
185–187 |
Natjecanja |
|
13 |
Željana Pavlović |
World Maths Day |
188–189 |
Natjecanja |
|
14 |
***** |
Mentori i savjetnici |
190–191 |
Korak naprijed |
|
15 |
***** |
Boje i π |
192–192 |
Uz panoptikum |
|