1 |
Dubravka Glasnović Gracin |
Njegovo veličanstvo "Zadatak" |
50–50 |
Uvodnik |
|
2 |
Željka Dijanić, Tanja Debelec |
Proceduralno i konceptualno znanje |
51–60 |
Metodika |
|
3 |
Josip Sliško |
Zagonetke u nastavi i učenju kompetencija: razlozi, izbor i didaktički dizajn |
61–67 |
Metodika |
|
4 |
Maja Zelčić, Zlata Hržina |
Inicijalni ispit iz matematike |
68–71 |
Iz razreda |
|
5 |
Tanja Soucie |
Izrada podnog kutomjera za učionicu matematike |
72–73 |
Fotozapisi |
|
6 |
Anita Bingula, Maja Starčević |
Podudaranje karakterističnih točaka trokuta |
74–78 |
Više nego u udžbeniku |
|
7 |
Vesna Skočir |
"Okamenjeni tragovi" |
79–81 |
Iz razreda |
|
8 |
Franka Miriam Brueckler |
Tko je prvi... uveo sinus i kosinus? |
82–84 |
Povijest matematike |
|
9 |
Branimir Dakić |
Torinsko platno |
85–88 |
Zanimljiva matematika |
|
10 |
Rosana Štrocinger, Aleksandra Oreški |
Matematički detektivi |
89–92 |
Radionice |
|
11 |
Branka Antunović Piton, Robert Gortan, Vesna Vujasin-Ilić |
Pula 2015. Nikad dosta zadataka i nikad dosta o zadatcima |
93–94 |
Zanimljiva matematika |
|
12 |
***** |
Mentori i savjetnici |
95–95 |
Korak naprijed |
|
13 |
Ljubica Jerković |
Šivanje i matematika |
96–96 |
Uz panoptikum |
|