| 1 |
Dubravka Glasnović Gracin |
Matematika je očita nakon što je vidiš |
146–146 |
Uvodnik |
|
| 2 |
Ljerka Jukić Matić, Dajana Zucić |
"Realistic mathematics education": primjena na eksponencijalnu i logaritamsku funkciju |
147–153 |
Metodika |
|
| 3 |
Vesna Skočir |
Slikopričom do rješenja |
154–157 |
Iz razreda |
|
| 4 |
Jelena Nagy, Leona Kolak, Ana Katalenić |
Slagalice u razrednoj nastavi |
158–163 |
Iz razreda |
|
| 5 |
***** |
Iskustva iz nordijskih zemalja: intervju s prof. dr. sc. Barbro Grevholm |
164–167 |
Iz svijeta |
|
| 6 |
Franka Miriam Brueckler |
Tko je prvi... dokazao da postoji točno pet pravilnih poliedara? |
168–169 |
Povijest matematike |
|
| 7 |
Sandra Gračan |
Matematika savijanja papira: korad naprijed |
170–175 |
Zanimljiva matematika |
|
| 8 |
Dario Lovreković, Goran Trupčević, Anđa Valent |
Rušenje rekorda: o jednom problemu iz teorije vjerojatnosti |
176–180 |
Zanimljiva matematika |
|
| 9 |
Milana Vuković, Mladen Vuković |
Matematički jezik: oznake i izrazi |
181–186 |
Više nego u udžbeniku |
|
| 10 |
Mirko Franić |
Koliko je sin 9° i cos 9°? |
187–188 |
Više nego u udžbeniku |
|
| 11 |
Diana Kadić |
Umjetnost i matematika |
189–190 |
Radionice |
|
| 12 |
Nenad Kuzmanović |
O Velikoj smotri matematičkog znanja |
191–191 |
Iz matematičkog života |
|
| 13 |
***** |
Mentori i savjetnici |
192–192 |
Korak naprijed |
|